- 16 بازدید

جلسه مشترک کمیته امداد و بازرسی کل استان بوشهر برگزار شد
به گزارش پورتال خبری کمیته امداد؛ محبی در این خصوص اظهار داشت: این سلسله نشست ها به منظور تقویت همکاریها و افزایش تعاملات کمیته امداد با دستگاههای اجرایی مختلف، تبادل نظر و بررسی چالش ها، مسائل و موارد مورد نظر در دستور کار خواهد بود.
مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر در ادامه به تشریح عملکرد این نهاد در سال گذشته و نیمه نخست سال جاری پرداخت و به دستاوردهای مهم در زمینه های مختلف از جمله حمایت از خانوارهای نیازمند، اشتغال و خودکفایی خانواده ها، تأمین مسکن نیازمندان و برنامههای فرهنگی و اجتماعی و ... اشاره کرد.
وی تقویت تعامل و همکاریهای متقابل با دستگاههای اجرایی مختلف، از جمله سازمان بازرسی را مهم دانست و گفت: این دیدارها میتواند به ما کمک کند تا به شیوهای مؤثرتر و کارآمدتر به اقشار نیازمند جامعه خدماترسانی نماییم.
محبی همچنین از اهتمام ویژه این نهاد در راستای شفافسازی عملکرد و همکاری با نهاد های نظارتی سخن گفت و اظهار داشت: کمیته امداد در همه زمینه ها نظارت پذیری و تقویت شفافیت در فرایند های مالی را سرلوحه کار خود قرار خواهد داد.
مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر در پایان به استقرار و بهره مندی از سامانه امداد هوشمند(سها) اشاره کرد و گفت: بحمدالله سیستم مالی کمیته امداد در چند سال اخیر شاهد تحولات خیلی خوبی در زمینه فرایند های مالی و خدماتی بوده است به گونه ای که هم اکنون تمامی خدمات این نهاد از طریق سامانه امداد هوشمند انجام خواهد شد که از شفافیت بالایی برخوردار است.
در ادامه اینجلسه اسحاق شهبازی، مدیرکل سازمان بازرسی استان بوشهر ضمن تقدیر از تلاشهای و خدمات ارزنده کمیته امداد در راستای کمک به اقشار آسیبپذیرجامعه، گفت: نهاد مقدس کمیته امداد به واسطه اینکه با نیازمندان و محرومان جامعه سرکار دارد از اهمیت بالایی هم به لحاظ معنوی هم به لحاظ حساسیت کار برخور دار است به گونه ای که هر کس کار خوبی در آن انجام دهد دنیا و آخرت خودش را آباد کرده است و متقابلا اگر خدای ناکرده کم کاری یا خطایی صورت گیرد پاسخگو خواهیم بود.
وی در ادامه ضمن تشریح نحوه تعامل میان بازرسی و کمیته امداد در راستای تقویت نظارتهای داخلی و حفظ اعتماد عمومی گفت: الحمدالله نهاد مقدس کمیته امداد از دستگاه های خوشنام و با عملکرد مثبت است که کم ترین شکایتی را این مجموعه در دست داریم.
مدیر کل سازمان بازرسی استان با تاکید بر موضوعاتی نظیر توجه به عدالت توزیعی، آموزش و تکریم ارباب رجوع گفت: گاها بسیاری از ارباب رجوع به دلیل ناآگاهی و یا جهل به قوانین و بخشنامه ها ادعای نارضایتی می کنند که نیاز است دستگاه ها با آموزش و صبر و حوصله آنها را تکریم دارند و رضایت آنها را کسب نمایند.
شهبازی ضمن تاکید بر اهمیت نظارت دقیق و مستمر دستگاههای اجرایی بر عملکرد زیر مجموعه های خود گفت: در نظارت ها به دنبال مچ گیری نباشیم بلکه باید با نگاه مشاوره و راهنمایی به قضایا نگاه کنیم تا ارتقاء و کارایی بیشتری را شاهد باشیم.
انتهای پیام/