بازاریابی و فروش محصولات تولیدی مددجویان بوشهری در فضای مجازی

کد :
77054
آخرین به روزرسانی :
6 مرداد 1404 - 08:08

از پیشنهاد صفحه «بازاریابی و فروش محصولات تولیدی مددجویان بوشهری در فضای مجازی» به دیگران متشکریم.

Enter the email address of the recipient.
HTML is not allowed in this field.
دسته بندی
برگزیده
اشتغال و خودکفایی

بازاریابی و فروش محصولات تولیدی مددجویان بوشهری در فضای مجازی

مدیر کل امداد استان بوشهر از برنامه های ویژه بازاریابی جهت فروش محصولات تولیدی مددجویان تحت حمایت این نهاد در فضای مجازی خبر داد.

به گزارش سایت خبری کمیته امداد، فرید محبی مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر در این خصوص عنوان کرد: بازار یابی و فروش تولیدات و خدمات یکی از مهمترین ارکان پایداری طرح های اشتغال می باشد و همچنین باعث توانمندی اقتصادی خانواده های تحت حمایت می گردد.

محبی در ادامه تصریح کرد: کمیته امداد در سال های اخیر به صورت ویژه جهت یافتن بازار فروش محصولات تولیدی و خدمات مددجویان از طرق مختلف مثل برگزاری نمایشگاه ها و بازارچه های محلی و منطقه ای بصورت فیزیکی ومجازی،ایجاد غرفه در سکو های مجازی پر بازدید، ثبت نشان تجاری و... ورود کرده است و به لطف الهی توانسته است قدم های موثری در این زمینه بردارد.

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر افزود: با توجه به اقتضای جامعه و تغییر نگرش ها در نحوه تامین وخرید محصولات که بیشتر از طریق فضای مجازی صورت می گیرد، باعث شده تا کمیته امداد نیز در این زمینه ورود پیدا کند.

محبی خاطر نشان کرد: در همین راستا ضمن انعقا تفاهم نامه هایی با فروشگاه های مجازی نظیر دیجی کالا و باسلام بستر لازم جهت حضور مجریان طرح های اشتغال با تخفیفات لازم در این بازار ها فراهم شده است.

وی در پایان اظهار کرد: در سال 1403بالغ بر100 طرح اشتغال از طریق سکوهای مجازی فروش محصولات خود را انجام داده اند و در سال جاری نیز قصد داریم ضمن حفظ فروشگاه های قبلی طرح های اشتغال جدیدی نیز به آن اضافه نماییم.

انتهای پیام/

X
می‌خواهم کمک کنم (واریز آنلاین)
X