
بازاریابی و فروش محصولات تولیدی مددجویان بوشهری در فضای مجازی
به گزارش سایت خبری کمیته امداد، فرید محبی مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر در این خصوص عنوان کرد: بازار یابی و فروش تولیدات و خدمات یکی از مهمترین ارکان پایداری طرح های اشتغال می باشد و همچنین باعث توانمندی اقتصادی خانواده های تحت حمایت می گردد.
محبی در ادامه تصریح کرد: کمیته امداد در سال های اخیر به صورت ویژه جهت یافتن بازار فروش محصولات تولیدی و خدمات مددجویان از طرق مختلف مثل برگزاری نمایشگاه ها و بازارچه های محلی و منطقه ای بصورت فیزیکی ومجازی،ایجاد غرفه در سکو های مجازی پر بازدید، ثبت نشان تجاری و... ورود کرده است و به لطف الهی توانسته است قدم های موثری در این زمینه بردارد.
مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر افزود: با توجه به اقتضای جامعه و تغییر نگرش ها در نحوه تامین وخرید محصولات که بیشتر از طریق فضای مجازی صورت می گیرد، باعث شده تا کمیته امداد نیز در این زمینه ورود پیدا کند.
محبی خاطر نشان کرد: در همین راستا ضمن انعقا تفاهم نامه هایی با فروشگاه های مجازی نظیر دیجی کالا و باسلام بستر لازم جهت حضور مجریان طرح های اشتغال با تخفیفات لازم در این بازار ها فراهم شده است.
وی در پایان اظهار کرد: در سال 1403بالغ بر100 طرح اشتغال از طریق سکوهای مجازی فروش محصولات خود را انجام داده اند و در سال جاری نیز قصد داریم ضمن حفظ فروشگاه های قبلی طرح های اشتغال جدیدی نیز به آن اضافه نماییم.
انتهای پیام/